OneDayClinic wprowadza do swojej oferty usługę GWARANCJA PLUS.
Dajemy naszym klientom możliwość zabezpieczenia swoich okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych oraz soczewek okularowych!
GWARANCJA+ obejmuje produkty medyczne zakupione w sieci salonów OneDayClinic, w tym:
Usługa Gwarancja+ rozpoczyna się w dniu opłacenia zlecenia i opłaty gwarancyjnej i trwa przez kolejne 12 miesięcy.
Standardowo Gwarancja+ obejmuje okres 12 miesięcy od opłacenia zlecenia. Istnieją jednak dwa wyjątki, kiedy usługa może zostać wygaszona szybciej:
W przypadku utraty produktu OneDayClinic zobowiązuje się do udzielenia Klientowi rabatu kupieckiego na zakup nowego Produktu, należącego do tej samej kategorii Produktów, w wysokości:
Uszkodzenie W przypadku uszkodzenia produktu – OneDayClinic zobowiązuje się do dokonania nieodpłatnej naprawy Produktu. Jeżeli jednak charakter lub zakres stwierdzonego uszkodzenia uniemożliwiają skuteczną naprawę Produktu, bądź czynią ją ekonomicznie nieuzasadnioną, OneDayClinic zobowiązuje się do udzielenia Klientowi rabatu kupieckiego na zakup nowego Produktu, należącego do tej samej kategorii Produktów, na zasadach opisanych szczegółowo w punkcie 5.1 lit. A i B
W przypadku pogorszenia wzroku Klienta skutkującego koniecznością wymiany Produktu na inny, dostosowany do aktualnego stanu zdrowia Klienta – Gwarant zobowiązuje się udzielić Klientowi rabatu kupieckiego na zakup nowego Produktu, w wysokości:
1. Warunkiem skorzystania z Gwarancji PLUS jest okazanie przez Klienta Certyfikatu gwarancyjnego wraz z dowodem sprzedaży w postaci wydanego przez Gwaranta paragonu fiskalnego bądź Faktury VAT, a nadto: